label

AKAN DATANG

1 2 3 4 5 6TERUSKAN BERSAMA BLOG EDtv

ANDA PENGUNJUNG KE

Selasa, 3 Mei 2011

Carta Top 5 Lagu-Lagu Putus Cinta Terbaik dan Terkini


Hai, hari ini ED nak buat carta la. Carta hari ini mesti ramai yang suka sebab tajuknya "Carta Top 5 Lagu-Lagu Putus Cinta Terbaik". Amaran, carta hari ini tiada kena mengena dengan kehidupan peribadi ED! Carta ini dibuat sebab banyak muzik2 sedih putus cinta yang ED dengar sekarang ni. Tak kisah la putus cinta sebab curang ke, sebab meninggal ke, yang penting enak didengar. Tanpa melengahkan masa, jom kita lihat Carta Top 5 Lagu-Lagu Putus Cinta Terbaik Pilihan ED. Mesti anda dah tak sabar kan?

Carta Top 5 Lagu-Lagu Putus Cinta Terbaik



Nombor 5: Jac, Shila dan Ning Baizura.- Seribu Sesalan



Nombor 4: Asfan - Terhenti di sini. Lagu latar drama Asmara 2. Best kan?




Nombor 3: Dadali - Disaat Aku Mencintaimu. Ramai orang2 Malaysia menyimpan lagu ini di telefon bimbit sebab best.




Nombor 2: Syahrini - Kau Yang Memilih Aku. Lagu ini tengah hangat di Indonesia.




Juara : Alyah - Kisah Hati. Best sangat2 lagu ni. ED yakin, ramai orang suka lagu ini. Sedih dan merdu lagunya..



Bagaimana dengan carta di atas? Melayan perasaan tak? Hehe.. Okelah, jika lagu-lagu ini ada persamaan dengan kisah peribadi anda, ED tidak berniat untuk menyinggung perasaan anda. Ini hanyalah hiburan semata-mata. Senyum selalu dan udada ubabye!


ED: Hanya lagu-lagu yang terbaik ada dalam carta EDtv..

2 ulasan:

  1. sedih nya lagu alyah ni,,, huhu

    BalasPadam
  2. semua lagu best! terutama sekali lagu asfan tu. memang fevret abis laaaaa

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...