label

ANDA PENGUNJUNG KE

Selasa, 20 Oktober 2015

(Sembang) Teruja tengok instagram apabila...

Antara pengalaman manis ED menggunakan instagram ialah..


Sunquick Arabia repost gambar air sunquick ED semalam.


Yang ni dah lama dah, Nestle Filipina minta izin nak guna gambar ED seperti di atas.

Tak sangka, post gambar suka2 tetapi jadi perhatian pihak antarabangsa. Udada Ubabye!!



ED: tak kisah siapa2 guna gambar dlm IG EDtv

1 ulasan:

  1. teruja sangat kan ED, kak ana baru-baru ni paling gembira sangat bila nina iskandar repost entri kak ana di IG nya.. wow macam tak percaya je.. :) btw lari mira dah nak habis kan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...