label

ANDA PENGUNJUNG KE

Ahad, 1 November 2015

(Sembang) Survei TV LED untuk bilik ED

Hai, TV di bilik ED memang dah tak oke. Kejap ada warna, kejap takde warna. Warna dia dah habis la sebab dah lama juga guna. Sekarang ni misi untuk cari tv baharu. Sebelum ni guna tv klasik, lepas ni nak guna tv led pulak. Dulu ED tak beli tv led sebab ED tak boleh terima kualiti gambar dia kalau guna arial dalam rumah. Astro memang ED tak nak guna sebab di JB dah banyak dapat siaran tv. Sekarang ni, ED kena terima juga perubahan zaman.


Hari ini survei tv led. Tv yg cantik dan terang giler dlm gambar ni harganya RM12999.00. ED mampu tengok di kedai tv je la kalau harganya begini.

ED masih survei lagi tv led. Kalau dah berkenan, insyaAllah akan beli nanti. Harga mestilah nak yang berpatutan dgn jenama. Udada Ubabye!!



ED: ada yg nak sponsor ED tv? Hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...