label

ANDA PENGUNJUNG KE

Selasa, 20 Disember 2016

(Destinasi) Air Terjun Kota Tinggi, gambar guna Huawei P9

Lebih dari 20 tahun ED tak pergi ke Air Terjun, Kota Tinggi. Dulu pergipun waktu ED kecik lagi. Hari ini ED sekeluarga berkelah dan bermandi-manda di sini. Cerita seterusnya di sebalik gambar2 di bawah ini. Gambar2 di bawah ini diambil dgn menggunakan kamera smartphone Huawei P9.

Air Terjun Kota Tinggi.

Di hilir sungai.

Dah cantik dah tempat ni..

Ada gelongsor air.

Air terjun tingkat bawah.

Bergambar jap..

Sejuk mata memandang..

ED nak mandi di tingka atas, jadi kena naik.ke atas..

Air terjun tingkat atas.


Bergambar jap..

Berpeluh juga nak naik ke atas ni..

Cantik kan?

Tengok ni, ramai juga yg mandi di tingkat atas..

Jernihnya air, tak sabar nak mandi..

Yeayyy.. mandi di air terjun!

Best menyelam.. Sejuk je airnya.

Syok mandi..



Nak masuk tadi, kena pakai pas masuk ni kat tangan..

Dah selesai mandi..

Oke, 2 jam juga mandi kat sini.

Kembali ke darat..

Cantik.

Turun ke bawah balik. Nak turun biasanya tak penat. Nak naik tu...

Cantik.

Dah selesai bilas.

Sebelum balik, bergambar 1 keluarga.

Best..

Sekarang ni hingga 31/12/2016 ada promosi cuti sekolah di sini. Bayaran masuk dewasa hanya RM5 sekepala dan bayaran parking RM3 belum termasuk GST. Udada Ubabye!!



ED: banyak dah berubah Air Terjun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...