label

ANDA PENGUNJUNG KE

PERHATIAN

Sabtu, 17 Disember 2016

(Sembang) Beli syampu pun di Lazada

Syampu ED dah sampai.. ED beli di Lazada minggu lepas yang ada sale 12/12 hingga 14/12/2016. Sebab murah sangat, ED pun beli syampu ni.

Besar kotak dapat..

Dalam ada sebotol syampu je..

Syampu Loreal ni RM9.90 650ml. Free delivery. Murah kan?

Biasanya kalau Lazada buat sale, ED tak nak lepaskan peluang sebab ada beberapa produk yg murah giler. ED ada order satu lagi barang murah di Lazada tapi belum sampai. Nak tahu? Tunggu ED update lagi bila barang tu dah sampai. Udada Ubabye!!



ED: Kebetulan syampu kat rumah pun dah tinggal sikit..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...