label

ANDA PENGUNJUNG KE

Sabtu, 15 April 2017

(Sembang) Penangan iklan ayam goreng spicy McD? Asyik habis je..

ED tak nafikan, iklan ayam goreng spicy McD memang menggoda & bikin terliur. Bunyi rangup tu yg tak tahan..

Mia Ahmad antara bintang iklan ayam goreng spicy McD terbaharu. Nampak sedap je tengok dia makan.

Selepas keluar iklan ayam goreng spicy McD tu, ED nampak di media sosial, ayam goreng McD ni selalu habis dan ada yg kena tunggu sampai 2 jam nak beli ayam ni..


Ayam goreng McD di tempat akak ni selalu habis.
Sumber: instagram EDtv

Ni drpd instagram kawan ED.


Di twitter EDtv..

Wow, penangan iklan yg berjaya! Daya tarikan Mia Ahmad pun ya jugak kot.. hehe.. Udada Ubabye!!



ED: memang sedap..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...