label

ANDA PENGUNJUNG KE

Khamis, 22 Jun 2017

(Sembang) Puas hati tengok episod akhir drama Andainya Takdir

ED yakin, ramai yang tunggu episod akhir drama Andainya Takdir malam ni. Sebabnya nak tengok pembalasan buat suami yg suka pukul isteri macam Airil (walaupun sebenarnya mengidap sindrom othello) kan? Nak tengok juga kesudahan hidup Tihah dan Leya.

Shukri Yahaya & Nina Iskandar. Gandingan berkesan yg akan menjadi ingatan.

Puas hati tengok ending drama ni tadi. Airil dapat balasan secukupnya. ED suka tengok dia kena tumbuk dgn Zali & Muhsin. ED pun puas hati tengok mak Airil kena lempang dgn Bapak Airil. ED pun suka Lin dapat balasan, suami dia nak kawen lain. Kira semua yg penonton geram sebelum ni dah terbalas. Hehehe.. Jadi kesian pulak kan? 

Satu lagi, ending drama ini pun sempurna. Tiada yg tergantung. Walaupun endingnya Airil & Tihah bercerai tetapi bercerai cara baik. Nice ending.

Garapan drama yang baik & lakonan semua pelakon yg berkesan. Kalau tak, takde la geram bagai tengok.drama ni! Tahniah utk semua team Andainya Takdir. Udada Ubabye!!



ED: drama buah bibir penonton

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...