label

ANDA PENGUNJUNG KE

Selasa, 13 Jun 2017

(Ulasan) Touching tengok episod 10 drama Andainya Takdir

Bunuh Tihah, biar Tihah mati di bulan Ramadan. Touching tengok babak Tihah kena pukul lagi dgn Airil, lepas tu Tihah ambil pisau dan suruh Airil bunuh Tihah. Time babak tu, ED rasa mungkin ada penonton menangis sebab melihat pengorbanan isteri yg mati dibunuh di tangan suami asal suaminya puas & anaknya tidak apa2.

Dramatik betul drama Andainya Takdir ni.

Nina Iskandar, next pelakon air mata. Berkesan betul lakonannya.

Bila tengok babak Airil selalu pukul Tihah, dalam hati ada tak cakap, minta cerai je la? Hehe.. Penonton pulak over kan? Bukan selalu tengok.drama macam ni kan?



ED: serius geram

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...